Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
AssaultCube Polska Strona Główna
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
O jakości mapek
Autor Wiadomość
Phoenix 
ModMaster
Miszczu Modder



Wiek: 20
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 43
Skąd: (Zgadnij...)
  Wysłany: 2011-03-30, 15:50   O jakości mapek

W tym temacie problem dręczący wielu twórców map, z najnowszą wersją AC.
Oryginalna wersja tego, co jest na dole znajduje się w folderze docs w AC-ku. (mapediting 6)


Kod:
Ta lista nie jest jeszcze dopracowana, ale da ci ogólne pojęcie, o jakości twoich map.

• Mapy do Assalut Cube muszą być ponure/ciemne. W chwili obecnej zestaw tekstur nie jest doskonały, więc wybór odpowiednich tekstur do pracy może zająć trochę czasu.

• Mapa powinna być w kontekście przemysłowym/realistycznym (jednak są wyjątki do tej zasady, więc możesz przejrzeć inne mapki, w poszukiwaniu pomysłu na twoją).

• Na mapie nie mogą być mroczne/ciemnie/ukryte miejsca dla kamperów.

• To jest punkt do dyskusji - trzeba robić jakieś miejsca dla snajperów, ale tak żebyśmy mogli walczyć taktycznie (czyli nie budować fortów dla kamperów!)

• Nie może być takich pułapek, jak jeden korytarz do jednego pomieszczenia. Układ ma być podobny do CS-owskiego, i znowu radzę przejrzeć oficjalne mapki.

• Wykorzystywanie własnych tekstur i modeli przedmiotów:

- Możesz dodać własne tekstury / modele / otoczenia, ale należy pamiętać, że muszą być one uzgodnione z głównym artystą (obecnie MaKKe).

- Twoje własne dodatki, i to co jest w poprzednich punktach, muszą być darmowe. Należy tez pamiętać o prawach autorskich, i musisz mieć ich zgodę na rozpowszechnienie twoich dodatków.

- Szczegóły licencjonowania treści tworzonej przez ciebie są twoim własnym wyborem.

- Wymagany średni poziom WQD to 2000 - 3000 (pozostawia wystarczająco dużo miejsca dla modeli)

- Twoja prosta, rozjaśniona za pomocą opcji 'Fullbright' mapa (bez detali, pusty pokój) nie powinna w żadnym wypadku przekraczać 1000 WQD (najlepiej około 100-800)

- ABSOLUTNY najwyższy dopuszczalny poziom WQD na twojej mapie to 5000 (i to jest temat do dyskusji. Powodem takiego ograniczenia WQD, jest to że taka mapa i tak się będzie lagowac na starszych kompach)

- Unikaj dziwnych trików, takich jak chodzenie przez drzwi, czyli 'dziwnych'.

- Trzymaj się tematów map dostępnych dla wszystkich. W Assalut Cube grają różne osoby z różnych części świata!


No to miłego grania i tworzenia mapek życzę!!
_________________
Huehue
 
 
     
REKLAMA 
Miszczu Modder


Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 43
  Wysłany: 2011-03-30, 17:22   

 
 
     
Phoenix 
ModMaster
Miszczu Modder



Wiek: 20
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 43
Skąd: (Zgadnij...)
Wysłany: 2011-03-30, 17:22   

Acha, WQD to jest Wideo Quality of Maps, lecz nie wiem gdzie to sie wyświetla :-?
_________________
Huehue
 
 
     
Hubson 
Administrator


Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 86
Wysłany: 2011-03-30, 21:35   

Ja nie ogarniam jak te mapki się robi, a szkoda :D
_________________

 
 
     
Phoenix 
ModMaster
Miszczu Modder



Wiek: 20
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 43
Skąd: (Zgadnij...)
Wysłany: 2011-03-31, 06:58   

:) Zaraz będzie poradniczek!!
_________________
Huehue
 
 
     
Hubson 
Administrator


Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 86
Wysłany: 2011-03-31, 14:35   

No to czekam :D
_________________

 
 
     
Phoenix 
ModMaster
Miszczu Modder



Wiek: 20
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 43
Skąd: (Zgadnij...)
Wysłany: 2011-03-31, 15:03   

Rano nie zdążyłem, więc zrobie teraz.
_________________
Huehue
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org

| | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 2.84 sekund. Zapytań do SQL: 12